Helgen

Något jag verkligen lärde mig i helgen är att jag tänker vara stolt för vem jag är, och inte försöka vara ngn annan.


Nu sitter jag och har nyss pratat med fia i telefonen, gjorde ett paus i mitt skrivande och samlade lite kraft hos henne. Känns bara som att allt är så rörigt, skulle behöva ett helt rum där jag kan lägga ut anteckningar och allt på golvet för en överblick.

Iaf har helgen bjudit på sthlm. jag fredrik och mi och marcus åkte upp för att testa på utelivet ( dock körde jag,) iaf så åt vi indisk mat och var på en födelsedagsfest, Med tanke på att jag körde fick jag alkoholfri öl, vilket faktiskt var mycket godare än vanlig. haha
Dock fick jag världens migrän attack så slutet av kvällen spenderades i bilen på parkeringen. menmen!

Och helgen har även bjudit på en skön hemmakväll och bara samla krafter till dagens pluggande.

Jessica 


Kommentarer
Postat av: Amandusfanny

love the web site lots of luck love to see more poems

2011-03-08 @ 09:06:02
URL: http://amandusfanny.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0