I´m back, och jag är bloggsugen!

Det som inte dödar en det härdar en? eller vad är det man brukar säga?
Jag känner justnu att det händer saker i mitt liv som jag inte gjort mig förtjänt av och jag försöker med all kraft att tackla dessa saker, men jag känner mig så förvirrad eftersom jag lever efter den idiotiskt dumma filosofin " är man lycklig länge så kommer snart bakslaget, lever man rätt så får man inget ont". Jag fattar inte varför det ättsat sig fast i min skalle men så är det. nu tar jag en dag i taget och gör så som jag själv vill, inte så som andra tycker.


Iaf så hade jag min första examination idag och det gick lyyysande, högsta betyg på första försöket! Dock känner jag pressen av att det kanske bara blir bra när jag kör muntligt men det får väl visa sig sen, jag har iaf satt ribban för min egen framgång. Jag kan bara säga att jag älskar livet där borta, världens härligaste vänner, skolan är perfekt och dagarna bjuder på mkt. Jag älskar ännu mer att jag får det bästa av två världar, uppsala och västerås. Man behåller liksom sitt gamla liv fastän man utforskar det nya i uppsala. tar bara 1 h 20 min att pendla så fattar egentligen inte varför alla tappar hakan när de får höra att jag pendlar. menmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0