Monday morning

Nu har jag suttit den 07.00 imorse och pluggat, det går faktiskt väldigt bra men det är ju fortfarande lite prestationsångest som spökar. skulle inte vara helt fel att ta sig några glas, koppla av och sedan bara låte fingrarna glida över tangenterna. tror att jag skulle få ett bra resultat då. haha

Hra inte så mycket annat att skriva, känner mig helt bortkopplad från omvärlden. det enda på internet jag använder är FB för att vi i arbetslaget ska kunna bolla lite ideér. Tv och alla andra sociala medier är avstängda. Och det är nig lika bra.

Får se hur min helg kommer att se ut, mina föräldrar pratar om att åka till Ullared. och jag känner att det kan vara mysigt med en helg och bara komma bort från allt samt umgås med dom för en gång skull. Ullared är faktiskt väldigt roligt att gå på. kanal5 framställer Ullared som att det bara är miffon som jobbar och handlar där, jag förstår inte riktigt deras koncept. menmen.

Det finns mycket skit men jäkligt mkt bra också.Funderar på att köpa lite heminredning där, det är så himla kul att ha ngt som ingen annan har.  Nog talat om allting. nu fortsätter jag plugga.

jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0