onsdag 13.35

Känner att jag haft en dag där jag blandat nytta med nytta och varit en bra dotter idag?

Brukar ofta slösa bort mina lediga dagar med att inte göra ett skit utan bara äta och glo på tv. Men idag började jag min dag med att plugga mig igenom halva boken till imorgon. sedan har jag dammsugit och dammat samt bakat en god kaka till mina föräldrar. Så mkt mer hinner man väl inte när klockan bara är 13.30?

Har suttit med full utstyrsel bestående av träningskläder hela dagen, tänkte att det skulle få mig att bara gå upp till "gymet" och träna men inte tusan hjälpte det. Jag vet inte hur jag ska komma upp dit. Dock lovade M mig att vara min personliga tränare i en vecka. vet hur det brukar sluta, sist vi var ute och gick stannade vi på ICA sjöhagen och köpte choklad. inget att rekommendera.

vet att det är ap-tråkigt utan bilder i bloggen men kameran är på vift.

jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0