onsdag 15.22

Fattar ni hur tråkigt det är att sitta och läsa och läsa hela tiden? Grejen är ju att man inte kan snabba på processen någonting. man kan ju inte stress läsa så det är bara att sätta sig ner ngn timme och göra skiten. Dock är det väldigt intressant när man väl är inne i det och läser. men att läsa framför tv:n är det sämsta tänkbara.

Ringde fresten idag på en trea och det kommer bli riktigt bra det här. dock vill vi inte flytta förrän efter jul typ i januari eller senare. känns som att jag har ett helt liv att flytta hemmifrån så behöver inte stressa på det här nu . för det fanns en trea som vi kunde få om en månad, men det är inte jätte kul att betala dubbla hyror. Inte heller känns det kul att stressflytta hemmifrån, jag trivs så sjukt bra här hemma, synd bara att bussförbindelserna inte är de bästa. Så nu ska jag snart till marcus så ska vi drömma oss bort i IKEA katalogen.



Skit samma i det dravlett, nu ska jag packa och sätta på mig lite fräschare kläder, känner mig skit äcklig.

Blir nog inge mer skrivande idag, förmodligen inte heller innan fredag men man ska aldrig förvånas.

Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0