Onsdag

min praktik är helt underbar, jag känner att det är precis rätt val jag gjort och jag har t.o.m börjar intressera mig för ett andra ämne. VFU ( verksamhetsförlagd utbildning) är otroligt viktigt och bra.
Dock sitter jag här med två tunga stenar på mina axlar för jag har flera timmar död-tid nu men har ingen bok att läsa. Känns som att jag kastar bort viktigt plugg tid när jag ändå kommer att vara upptagenhela helgen :(.

Fredag är det först VFU och sedan jobb till 21.00.
Lördag äre SM-kval och ska vara med på det hela dagen.
Söndag äre SM-final -||-.

Så någonstans däremellan ska jag hinna läsa ut två stycken böcker. hmm?

nog snackat om skolan och allt, ( dock för att mit liv endast fläktar kring det).

En sak som hände mig idag gjorde att jag kände mig som fem år igen, kommer till min VFU-plats och är som vanligt, när jag sedan går på toa efter ngn timme inser jag att mina byxor sitter bakochfram. BYXOR! det är iochförsig jeanstajts * treggings för att vara mer korrekt* men ändå. vadfan!

hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0