Tisdag

Det är ju inte klokt, vaknade 03.25 och har inte kunnat somna om sedan dess.
Jag har försökt med allting men det gick inte. Jag antar att jag kommer vara dödstrött 18.00, haha

Planerna för dagen är att åka in till tandläkaren, ringde och beställde en undersökning utifall att man skulle ha ngt hål så kan det vara kul att fixa innan man fyller 20, om ni förstår vad jag menar ;). Sedan bär det förmodligen av till stadsbibblan och plugga med delar av arbetslaget. kan vara skönt att bolla ideér i sista stund.
Sen blir det att sova hos marcus inatt, ska åka med bussen som går 06.00.

Men nu ska jag packa och leta efter alla saker för om en timme måste jag ha åkt. ha en bra dag.

Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0