today off

Första dagen jag är ledig mitt i veckan på universitetet. Därav hade jag sparat lite plugg som jag tänkte att jag kunde göra idag, men hur lust har man på en skala att sitta och läsa en tråkig bok när det finns tusen andra saker man hellre gör? All cred till att det handlar om intressanta saker som man vill läsa om, men när det sitter författare som upprepar sig efter tio sidor och tar ut alldeles för mkt pengar för böckerna så tröttnar man lätt.

Vet fortfarande inte vart jag fått min VFU ( praktik) någonstans, det enda jagvet är att jag hamnade i västerås, med blandade känslor. Staden är så liten att det känns som att vart jag än hamnar så känner man någon. I uppsala är man helt anonym och risken att känna ngn för mig är minimal.

Nu ska jag ringa till hyresvärden och sätta upp oss på kö för en trea.

hare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0