Torsdag morgon

Godmorgon.

Idag är det en dag som kommer påverka mtt liv idag ska vi kolla på lägenhet och bestämma oss ganska snart. om jag fick välja skulle jag vilja ha en månad på mig men här är det bara nån dag. Jag skriver väl i helgen och uppdaterar er hur det gått osv. Just nu har jag lagt mina förväntningar vid fötterna för tänk om vi inte alls gillar den?

Sitter även och kollar upp när den här fullmånen ska försvinna. jag sover otroligt dåligt när det är fullmåne. Förr trodde jag man inbillade sig att man sov dåligt, men nu på senaste tiden har jag inte ens vetat om det förrän jag sovit dåligt och sedan på morgonen sett den. Så eftersom jag är vaken så tidigt idag ska jag ge mig ut på ett träningspass och ta en lång dusch.

Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0