uppdatering

Det är irriterande att logga in på någons blogg och sedan blir den aldrig uppdaterad, då borde man inte ha ngn eller hur ?.

Iaf så brukar jag tänka men jag har verkligen inte haft tid nu, det har varit skoldagar från tidiga mornar till sena kvällar plus att jag därimellan ska hinna plugga. Känns som att jag är fast i en tvångströja, som att livet efter studenten inte alls var så glamoröst som alla säger, men nu kanske inte alla hoppas på en fem års utbildning direkt efter utan att ha varit ledig så mycket som en vecka på hela sommaren. Men det går an, det är just nu när man läser den "generella" biten som det inte är så jätteroligt, när jag sedan kommer in på de ämnen som jag själv valt så kommer det nog bli skillnad. jag kan ju iaf säga att jag har hamnat med världens bästa människor. Vi är ett gäng tjejer som har klickat och det är skit härligt.

Just nu sitter jag med 6-7 böcker och ska skriva mitt PM som ska handla om innehållet i alla dessa böcker, med mina ord och mina jämförelser. förstår om ni blir avundsjuka på mig nu när jag får ha så roligt, men det är ingen fara ni kan få låna mina böcker om ni vill!


nej men jag trivs faktiskt otroligt bra, denna kurs är ju slut nästa vecka så jag hoppas på något spännande nu till nästa! hah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0