20 minuter kvar till tisdag

Måndag och den har varit kanon.

Gjorde klart grupparbetet i skolan och åkte sedan hem och träffade Helena som väntade på stationen, Vi gick och köpte glass i det här underbara vår väder. Sen mötte vi upp Mikaela och köpte mat och pratade bort några timmar. Får så mycket energi av att träffa dem igen, blir så glad och känner att jag får tillbaka lusten till det jag håller på med. Helt underbara tjejer.

 Helena sover på min soffa nu och jag sitter inne i sovrummet och pluggar, nästan det enda man gör nu för tiden, känner mig så stressad att jag knappt orkar/kan svara i telefonen när det ringer, Jag måste verkligen ligga i den här veckan och hela helgen så jag vill bara "varna" att jag kommer att vara världens sämsta vän under den här veckan och jag hoppas att ni har förståelse för det, så att jag i framtiden kan få ett jobb som lärare och bjuda er på glass i solen? ;) haha

Nej nu ska jag fila på det sista och sedan lägga mig och försöka läsa ut det här helvetet, gosch.

Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0