Friday

GODMORGON!

Det är fredag och jag är på strålande humör, solen skiner, det är någolunda varmt ute och det är FREDAG.
Jag var ju på IKEA igår, jag och resten av Västerås. Det var helt sjukt mkt folk och det tog mig tre timmar genom varuhuset, och då var det ändå bara 30 procent billigare. Men dum som jag var så fastnade jag för en sängstomme som jag tidigare tittat på och kände att det var dags att slå till, något som inte var sådär jättesmart när jag var själv. Men som tur är så har jag min underbara bror som kom och räddade mig.

Så inatt sov vi på sängmadrassen i vardagsrummet, ÄNTLIGEN har jag sovit med tv:n på hela natten, Jag sover aldrig så bra som då.

Planerna för helgen är rätt fria, Sofias fest på lördag kväll och jobb på söndag....

Snart Uppsala och sedan är det HELG.

Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0