min enormt tråkiga förmiddag

Sitter hemma och bara väntar på att få börja jobba, Jobbar mellan 14-21 idag.
Jaghar fortfarande inte lärt mig att koppla av innan jobbet, jag kan inte hitta på saker för dagen är bara en enda stor väntan på att få börja jobba. Kollar klockan fyra gånger i timmen.

Så eftersom att jag int ehar så jättemycket att göra nu så har jag gjort något som jag egentligen inte borde berätta för att inte förstöra mitt rykte ;)... Haha. Jag har skaffat mig Bigbrother LIVE!. bara en vecka dock men hur desperat är inte det? Hur tråkigt har man inte en solig dag som denna om man sitter och tittar på ett gäng människor instängda i ett hus..

Så bara för att göra min torsdag LITE roligare ska jag åka ner till bibblan och låna böcker till nästa kurs... guud så roligt.

Dock bjuder helgen på mycket mer, längtar!

Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0