Private Party

Visst är det tråkigt att bara skriva vad man gör hela tiden, som att det är någon "koll" på att man gjort allt man ska. nej fy vad tråkigt. Hörde nyss att Uppsala ska bli test staden att vrida fram klockan 2 timmar till sommartiden, vilket ideotiskt jävla pådrag? iaf för oss som bor utanför uppsala, helt sjukt. Eller för Uppsalabor som vill kika utanför gränserna, så stort är inte landet. Förstår inte hur de ska orka 2 timmar? jag är död med bara en timme, men det blir väl bra antar jag.

Ska fixa mig nu och sedan ut och fira pappa med lite mat, något vin blire inte för min del men tanke på tabletterna för ryggen, dock ringde jag sjukvårdsupplysningen ooch kollade om man inte kunde ta bara ett glas vin, men hon snäste åt mig och tyckte dock att jag i min unga ålder måste kunna motstå en kväll. hmm!

haha

Jessica


Kommentarer
Postat av: anonym

aprilapril?

2011-04-02 @ 11:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0