Sol

Söndag och jag är riktigt lycklig, är det solen som gör det ? eller är det bara rätt tid i livet?

Var iaf hemma hos Jocke och Linda igår för hemmafest, jag älskar hemmafester, dels så behöver man inte bry sig jättemycket om vad man har på sig, inte stressa för att hinna in innan det blir för mycket folk, inte behöva göra av med en massa onödiga pengar på inträde och garderob. Kom hem vid tre tiden efter att stannat med taxin på milles " dillos" för nattmat.

Nu sitter jag här på balkongen med datan i knät och njuter av solen och sonic syndicate. Jag skriver dock på tentan men jag har flyt nu så det gör mig ingenting. När uppsatsen är inlämnad så har jag påsklov läääänge!

byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0