En vanlig onsdag

Jah, nu är det konstaterat att Mackan fått influensan, risken att jag också kommer att bli sjuk är väldigt stor, jag håller alla mina tummar för att jag slipper det, eller åtminstonde blir sjuk över helgen när jag inte jobbar.
Man ska ju hålla sig ifrån varandra när den ena är sjuk osv, men jag har sådan sympati att det inte fungerar..

Igår träffade jag Nathalie,mikaela,helena och anna, jättetrevligt och mysigt hade vi, fikade först och sedan mat på spicy, Allmänt mysig kväll. Vilket resulterade i att jag inte har gjort något alls idag, legat och kollat på serier från 09.30-15.15...... men man får ha sånna dagar också, man kan se det som att jag sympatiserar med sjuklingen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0