klagomur

Med risk för att detta inlägg blir en enda stor klagomur, men den risken tar jag.....

har legat sen i onsdagskväll med 40 graders feber, jag är ensam hemma i en vecka och var tvungen att sjukanmäla mig nyårshelgen! som pricken över i:et så kommer jag spendera nyårafton i min ensamhet med febern som min trogna följeslagare. tror inte att detta nyår kommer att toppa listan över de bästa kvällarna, men vad gör man?

Det som är fruktansvärt jobbigt när man har så hög feber är att det spelar ingen roll vad man gör, jag ligger med byxor, strumpor, dubbla tröjor och två täcken och ändå fryser jag så att jag inte vet vart jag ska ta vägen.

jag har tur som har så underbart fina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0