sammanfattning av 2011

Nu när jag varit hemma i några dagar och inte haft sådär jättestor kontakt med omvärlden så börjar man tänka mycket, tänkte igenom vad som hänt 2011, det har varit ett år fyllt av både bra och dåliga saker...

* Började läsa Svenska på universitetet, kom in i en ny klass, var väl en mindre besvikelse med tanke på hur bra jag hade det första terminen.

* Fyllde 20 år, helt underbart. En fest ssom spårade totalt men såhär i efterhand ett roligt minne.

* ´Åkte på världens underbaraste semester med Marcus, bila genom Sverige med "husbil", helt underbar resa!

*  Sedan förlorade jag min farbor mycket hastigt, blev en tung sommar att ta sig igenom, men på något sätt gick det ändå.

* Bestämde mig för att inte fortsätta plugga, förmodligen ett av mitt livs bästa beslut, jag tog tag i mitt liv och bestämde mig för att det inte var värt att må dåligt. istället jobbade jag denna termin och tar upp mina studier i Januari igen, ny skola, ny klass!

* köpte ny bil, kanske inte så jättestor grej, men älskar den!

* Lärt känna helt undebara människor genom jobbet, världens bästa arbetskompisar!

Usch vad det känns som att det inte alls händer mycket under året, men det är väl bara de stora sakerna man kommer ihåg antar jag.. Jag hoppas på att 2012 blir ett bra år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0