20 årsdagen

hejhejhejhej.

Dagen efter min 20 års dag och vinet gör sig påminnt i min tomma mage som väntar på att pizzerian ska öppna 11.00. Dagen började underbart med att marcus väckte mig 05.00 ( för att hinna innan jag vaknar) och kom med tända ljus och presenter, fick en radio som jag önskat mig, stavmixer, en skitbra bok och bakgrejer. helt underbar morgon.

Sedan åkte jag såklart till systemet, kände mig lite smått skyldig när jag gick runt där, som att alla tittade på mig och undrade om jag verkligen var 20 år... haha
Sen kom släkten, vi bjöd på pasta sallad och en massa fika, var jättemysigt att ha hela tjocka släkten här, Fick helt underbara saker av dom, helt underbart jag är så tacksam!

Sen laddade vi om och taggade för fest, festen var väl rolig i någon timme innan några började spåra, tyvärr förstörde det festen för mig lite eftersom jag inte kunde "tagga till" när saker går sönder. men så kan det vara.
Jag har lärt mig att man inte riktigt slappnar av när man har festen hemma hos sig själv, men jag är allmänt nöjd med min födelsedag, är omringad av underbara människor, helt underbara <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0