fy

Det är den tiden i månaden, och det är helt sjukt vad jag mår dåligt då.
Jag är inte som de flesta och får utbrott och blir sur för allt. Utan jag går ner mig totalt. Blir jättedeppig och orkar knappt ta mig ur sängen. Jag tycker inte synd om mig heller utan blir bara helt loj i hela kroppen. Skitjobbigt att spendera en vecka i månaden på detta sätt. framförallt när det faller in på veckan då jag ska plugga till tentan.

Jag är bara överlycklig att jag har en underbar pojkvän som sköter om allt medan jag mår som jag gör. helt underbar är han. alla borde ha ngn som han!.

Nu ska jag se solsidan, få skratta lite. sedan blire äntligen ÄNTLIgen bigbrother.

jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0