hjärtan

Anledningen till att jag inte bloggar lika flitigt här längre är att jag bloggar på en annan sida också, måste dock vara medlem för att kunna läsa min blogg där och jag bloggar om ett specifikt ämne..

Men för att vara mer personlig så är det ju alla hjärtans dag idag, och jag tjuvstartade lite igår genom att baka hjärtbakelser till min familj, men nu återstår ju min kkärlek kvar, Vad ska jag göra? Eftersom att han kommer att jobba satan idag så vet jag om att det inte kommer finnas någon tid för honom att fixa något, och vi kom TYP överens om att inte köpa något till varandra, men eftersom jag är ledig idag och har all tid i världen ( egentligen inte men ändå) så vill jag fixa ngt. men jag måste komma på ngt. Planerna för ikväll är fullspäckade på varsitt håll så någon middag blire inte, jag ska nog klura på någonting, bara för att uppmärksamma dagen i ära litegranna.

Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0