Min första kärlek

Jag kör på med dom här 30 dagarna, har så tråkigt nu så kan lika gärna bränna av några...

Min allra örsta kärlek var i en kille i min klass i femman, Jag kommer ihåg det såväl. Jag var riktigt riktigt kär i honom. Det var då som jag tänkte för mig själv, " jaha så det är såhär det känns när man är kär".
Kom ihåg att vi lekte hemma hos mig en dag, gungade i parken och spelade spel, men vi vågade aldrig hålla varandra i handen. Sen i skolan så fick jag en idé att lägga brev i hans hylla i kapprummet, tänkte att vi kunde skriva brev till varandra, men sen så svarade han aldrig och jag lämnade ännu ett brev men fortfarande inget svar, så jag ringde hem till honom *stalker?* och frågade varför han inte svarat någon gång? Och han tyckte att det var mycket konstigt att vi skulle skriva brev till varandra när vi gick i samma klass. så då gjorde jag slut med honom. vilken drama queen jag var!

Skulle ge vad som helst för att få se dom breven nu, var säkert något fyndigt skrivet. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0