Mina bra sidor...

Denna lista kan göras lång eller hur? haha ne

Men alla människor har ju bra och dåliga sidor, ofta är det mycket bättre att prata om de dåliga än vad det är att prata om dom bra, helt fel.

Men några bra sidor hos mig är att jag är väldigt ofta väldigt glad, det är också väldigt lätt att få mig glad, jag kräver inga stora saker utan det räcker med en kram eller ett leende och min dag kan vara perfekt.

Jag är väldigt omtänksam, vill mer än gärna hjälpa nära och kära om det är ngt de behöver hjälp med, därför resulterar det i att jag alltid sätter mig själv i sista hand, Mig gör det inget. Jag älskar att göra saker för att få andra glada.

Jag är mkt duktigare än vad jag själv tror, jag tror alltid så lite om mig själv men sedan när jag får respons på arbeten och redovisningar så märker jag att jag är mkt duktigare än vad jag själv känner mig.

En av mina bra sidor är även att jag ser igenom människor, halva mitt liv har gått åt till att bara annalysera vilket har lett till att jag ser igenom fasader bättre än något annat. Någon som pratar om att man är så stark och inte tar ngn skit är egentligen svag innerst inne osv. en bra egenskap att bära med sig som lärare. man får mer förståelse för folk då.


Det är dom sidorna som självkritiska jag kan komma på i detta moment. vem vet det kanske finns fler eller inte.

Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0