Mina föräldrar

Mina föräldrar är enligt mig världens bästa, jag har varit en riktigt jobbig tonnårsdotter men dom har tacklat det riktigt bra genom alla år,  Dom finns alltid där för mig när det är något och skulle aldrig tveka på att ställa upp. När jag flyttade hemmifrån var jag orolig att det skulle göra att vi tappade våran underbara sammanhållning, men jag hade fel. Den har nästan bara blivit bättre, Nu när vi umgås eller pratar i telefonen så gör vi det med kvalité. när man bodde hemma så umgicks vi ju hela tiden så man frågade aldrig så mycket och ingående hur dagen varit, men nu är det helt annorlunda. Pratar flera gånger i telefonen och ses minst en gång i r veckan. Jag tycker det är viktigt att man ses mkt. Jag skulle kunna göra allt för dessa två underbara människor. Jag älskar hela min familj, helt underbar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0