Om mig.

Om mig var rubriken, känns lite löjligt att beskriva sig själv för er eftersom jag antar att ni alla känner mig.
Men jag är en tjej på SNAART 20 år och bor tillsammans med min pojkvän i en trea på skallberget. Flyttade in i december men känns som vi bott i en evighet.  Pendlar till Uppsala där jag läser till Gymnasielärare på min andra termin. går sakta men säkert frammåt. Folk frågar alltid om det är kul, och jag brukar försöka variera mina svar och tänka ut något riktigt fyndigt att säga, men just nu är svaret nej, det är inte ett dugg kul med grammatik och pluskvampperfekt. efter mars blire bättre.

Hur är jag som person? jag är impulsiv och vill ogärna planera vad som ska hända under dagen, då hinner jag lätt tröttna innan jag tagit mig för det, jag har också förändrats i utseende ganska mkt, har dock inte lagt upp bild på det eftersom jag inte alls tycker om att gå runt och ta kort på mig själv. därför får det komma något när det tas en bild, jag befinner mig oftast bakom kameran. Men iaf så är jag nu korthårig och brunett. något som n säga om alla bilder på FB talar emot...

Något jag mer kan säga om mig själv är att jag är otroligt LAAAT när det gäller plugget så att jag hellre sätter mig här och skriver? nej nu återgår jag till mitt artikel skrivande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0