Saker jag saknar...

Jag saknar ofta saker, jag känner att det gör att man får njuta av saker dubbelt. Jag saknar ofta saker när jag lyssnar på någon speciell låt som man lyssnade på mkt under den perioden eller om jag sitter och tittar igenom gamla bilder.

Jag kan ofta sakna saker från högstadiet, allt var så oskyldigt då. Visst man hade skolan men man levde i en liten bubbla och det fanns liksom inga riktiga problem. Likadant behövde jag bara gå till skolan på den tiden, inte åka buss i en och en halvtimme .p

Ofta kan jag sakna kompisar som försvunnit med tiden, jag vet inte varför men ibland kan jag försöka att återuppleva det, men det finns en anledning till att dem försvunnit och det blir aldrig samma sak en andra gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0