9 feb

Nu orkar jag inte pausa längre, dock skrev jag ett stoort inlägg igår som tydligen inte kommit upp?
Suck. beskrev iaf vad som hänt med min lilla fot men det var egentligen ganska ointressant, jag halkade, foten svullnade och fick gå på kryckor, i nuläget är den bara blå och stor men kan stödjas på. punktslut!

Men som glad nyhet så klarade jag tentan! den tenta som jag seriöst haft en svart klump i magen för. min första salstenta som tog död på mig, jag klarade den! är så sjukt jävla glad för detta att ni fattar inte! WOAAAAA!

Så bara för att jag varit frånvarande så ska jag bjuda på bilder ur min kamera... mohaha



Jag och Marcus på Gräsö.



Grääsö



crossfest



peter och lisa



fredrik och jocke



Linda och Lisa



Nathalie &...



helena på våran spårade kväll.



som sagt, spårad men kul kväll!



Nyår!



marcuus



fick ett infall och började måla och tapetsera..



vilket resulterade i kaos i övriga lägenheten..



såhär blev det på väggen ist för babyblå som var tidigare.



och den här tapeten blev det.



Sen blev det klassfest!



klassfest



klassfest



sen ligger alla bilder på telefonen.

nu orkar jag inte lägga upp mer, have a sunny day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0