en sån dag

Unnade mig själv en pluggpaus och gick ut och gick med marcus, vi gick från oss till rönnby och tillbaka, det var skönt att få koppla bort tankarna en stund.
Sen nu ska jag sätta mig och göra ett sista ryck innan jag bokstavligen däckar i sängen.

Nu när jag har haft jullov i snart en månad och varit hemma själv på dagarna så har man skapat sig slöa rutiner,
jag vaknar med marcus vid 06.00, då flyttar jag mig in i soffan och lägger mig framför tv.n och sover till klockan tio. sen fördriver jag tid till klockan är 15.00 då brukar jag somna ungefär två timmar innan han kommer hem. så nu är det bara till att vänja av sig när skolan drar igång.

Känns fortfarande konstigt att jag på måndag ska börja en ny skola och helt ny klass, känns grymt tråkigt att lämna tjejerna, hade gärna gått nått år till med dem, men så är det och vi får se vad engelskaparken kan bjuda på på måndag.

nu försvinner jag in i kunskapen och demokratins former. byeee

J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0