fick en kula tillbax

blir så irriterad, tappade min plånbok på bussen i fredags, ringde på fredagkvällen och dom hänvisar mig snällt till måndag, dryg som jag är ringer jag på lördagen också och även den tanten hänvisade mig till måndag. då frågar jag om det nu är så att den ligger på bussen om chauffören lämnat in den och den finns där på måndag? till svar får jag att det kan ta någon vecka i värsta fall för sånt kan glömmas.!!!!!

Förstår ni min irritation?! sjukt jävla äckligt system.

sen är det måndag också. Måndagarna de två senaste veckorna har varit lite vemodiga,  Trots att vi bor tillsammans och sover i samma säng så ses vi knapp, marcus och jag. han kommer hem någonstans mellan 18-21, sen är det träning för honom. jag kommer hem runt 18.00 och har plugg att göra hemma, så vi ses på riktigt när båda är total däckade i sängen. Men desto roligare blir fredagen!

Håller på och lagar matlåda och mat inför kvällen nu, känns lite halvsjukt såhär vid halv nio på morgonen, men igår efter jobbet fanns ingen ork och efter att ha målat om och tapetserat i lägenheten hela helgen så var vi slut som artister. Så måndagen i ära bjuder på mackaroner, korv och ärtblandning. kul.

Nu ska jag göra mig iordning för att åka tidigare till bussen eftersom jag måste ha ett nytt busskort, trist.

 

jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0