Fredag

Efter att ha kollat på paranormalactivity så är jag livrädd när saker som inte kan förklaras händer, som nu när jag låg och sov så vaknade jag till av att en dörrsmällde igen. ingen ytterdörr för det låter på ett annat sätt, utan en innerdörr. Smög upp och skulle kolla vilken dörr som smällt igen av någon anledning, men då är alla dörrar öppna. skit skumt.  Så jag flyttar mig ut till soffan och lägger mig för att sova framför tv:n ist. då innan jag ens somnat hör jag en kraftig dunst igen av en dörr som smäller. nu är jag helt säker på att det är innefrån datarummet, men när jag tittar ut mot dörren är den fortfarande öppen. förstår ni min rädsla? har ni sett paranormalactivity så förstår ni verkligen min rädsla. Jag hoppas att det kan förklaras i att det var ngn grannes dörr som smällde, eller lastbilen utanför. hoppashoppas. haha

Iaf så är jag uppe i ottan för jag och min bror ska åka till kopparberg och hälsa på våra föräldrar, dom har ställt upp husvagnen där på säsong och vi har inte satt vår fot där på ett halvår nästan, så nu tar vi oss i kragen och åker dit en sväng på lunch. vi hade en diskussion om vem som skulle köra,

J- men ska inte jag köra då om det är halt och så? jag kör ju försiktigt.
R- kör inte jag försiktigt?
J- men jag är ju äldre? då kör jag ännu bättre.
R- ja men då kommer vi aldrig fram, jag kör!

sen tog liksom diskussionen slut, jags ka kämpa för min sak när han kommer och plockar upp mig.

fresten har jag hittat en mobil jag ska köpa. ÄNTLIGEN ngn i min smak!

Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0