lördag/söndag

Lisa och charlie har precis åkt, vi har ätit mat, druckit vin/cider/öl och bara snackat en massa skit,varit en trevlig kväll, dock hamnade vi alla i matkoma efter varsin pizza i början av kvällen, att man aldrig lär sig.

Tidigare idag så var vi och köpte min telefon, känner mig hitills jättenöjd, så skönt med en bra telefon äntligen. och väl ute på erikslund mötte vi jocke och linda så vi tog en fika med dom på brynolf, en social helg har det varit

Men nu ska jag sova och i morgon är det pluggapluggaplugga som gäller, fyfan vad slappt jag tagit det, och nu är det mindre än en vecka kvar till tentan. panik.

godnatt

Kommentarer
Postat av: anna

äsch panika inte :D jag har inte kommit nånstans heller, vi har ju veckan på oss ändå. PUSS

2011-01-09 @ 20:42:26
URL: http://anname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0