måndag hela veckan

Känns som att världen har något emot oss för tillfället.
Jag blev sjuk i går och låg däckad hela dagen i feber och halsont, sen mot eftermiddagen ringer marcus och berättar att han skadat sig i skidbacken och dragit ur axeln, så det var bara att vänta på att dom fort skulle komma hem och sedan åka till akuten där det spenderades alltför många timmar för att det ens ska kännas värt att betala skatt.

Iaf så mår han helt okej nu men är helt invalid, jag får köra honom till jobbet och göra allt. Tycker så sjukt synd om honom när jag ser hur jäkla ont han har det, och nu när jag är hemma och är sjuk kan jag inte ligga ner och ta det lugnt heller för jag måste plugga till tentan nästa vecka.

ha en bra måndag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0