onsdag

snacka om plugg igen? fyfan vad ni måste tycka det är tråkigt att läsa om min plugghysteri.
so no more talk, kan bara säga att jag känner mig lugn, men det är falska känslor, imorgon kommer nog tårarna. haha

iaf så var vi i skolan idag för första gången på nästan en månad, var kul att träffa tjejerna igen. dock var jag och mikaela helt borta idag, vi missade bussar, tog fel på bussar och var helt borta. men pga det fick vi oss en god fika i väntan på bussen, det tackar vi inte nej till.

tycker seriöst att det ska bli riktigt tråkigt att lämna min basgrupp med alla tjejer, det suger och jag känner att jag inte alls kommer h alika tur i nya klassen, jag kan bara hoppas på det.

sofia sa till mig att vi får ta igen för tiden vi inte kan ses nu när jag pluggar sen när vi är mammalediga, hur ska jag tolka det? haha

nu ska jag läsa om romer och sen ska jag pausa med film, livet är för kort för att hettsa upp sig.

j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0