Onsdag

Tror min fina förkylning satt sig på bihålorna, fuck för att vara sjuk näst sista veckan jag har att plugga till tentan,

Gårdagskvällen spenderades iaf med Emil, Terese och André och Klara, Vi köpte mat och kollade på film och snackade lite skit, Bra initiativ.

Och nu på morgonen väckte marcus mig och bad snällt om skjuss till jobbet. då frågade jag hur han skulle göra om jag sade nej ? ( han kan inte köra bil). Men fick inget svar tillbaka. hah

Och i eftermiddag väntar begravning, en begravning vars hennes närmsta släkt inte ens har mage att dyka upp. Där skiljer sig mina åsikter med delar av min släkt, en sista gång kan man väl visa en människa den respekten att dyka upp på ens begravning?  Jag ska iaf snörvla mig dit.

Nu ska jag gräva ner mig i litteraturen.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0