Söndag

Tentan gick sådär, antingen så klarade jag den precis eller så kuggade jag precis, det tåls att se. jag är glad att jag gjorde det bästa jag kunde, sen att det verkligen kändes som en "sätta dit" tenta det hör inte hit, måste ändå klara den.

Efter tentan åkte vi och åt kina buffé, hoppas inte att det var sista gången vi var samlade allihopa.
och som att jag inte fick nog av Uppsala så åkte jag och marcus dit på lördagen, ville visa honom litegranna vart jag är varje dag och så passade vi på att shoppa lite.

Idag har vi bara tagit det lugnt, titta på film och gjort så lite som möjligt. jag ska fixa allting inför i morgon, ny skola och ny klass. suck, känns snart som att jag kommer börja bita på naglarna. gå igenom allt detta igen.

Nu ska jag färga mitt hår,

have fun!

Kommentarer
Postat av: anna

alltså, jag var på stan hela dagen i lördags.. att jag inte såg till dig/er då. hoppas du hade en finfin dag här :) puss!

2011-01-17 @ 19:17:31
URL: http://anname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0