Torsdag med stort T

Det borde vara olagligt att sitta och plugga en hel dag, visst jag har tagit en del pauser och kollat igenom en säsong av one three hill, men man ser det inte som en paus för man sitter hela tiden och tänker på att man ska plugga och vad man ska plugga. tjohej.

har börjat kolla i gramatikboken jag köpte till nästa kurs, haha vad fel jag har haft. jag har ju trott att man ska lära sig den grammatik man läser i gymnasiet och så, men detta är mktmktmkt mer grammatik. tjii fick jag., jag kan bara längta till litteratur veckorna så man får ägna sig åt ngt riktigt underbart!

Tar bilen till Uppsala imorgon, ska plocka upp Mikaela och Tommie och sen hämta tjejerna i uppsala innan det bär av till tenta, och efteråt så lutar det åt att vi går och äter någonstans, dock vet jag inte om man kommer vara så sugen på det eftersom alla spänningar kommer släppa oavsett om det går bra eller inte, men varför inte? :D

marcus har somnat i soffan till ngn film som tydligen var jättebra och jag missade verkligen ngt när jag inte ville titta på den, men eftersom han är helt däckad där ute så antar jag att den inte var så bra trotsallt. haha
ska snart väcka honom så han inte får nackspärr, men tänkte hinna läsa igenom allt plugg en gång till så jag kan somna utan att känna att jag inte gav allt idag,

Någon otippad i huset spelar as hög musik, jag störs absolut inte men kunde dom inte välja ngt bra istället? spelar ngn form av typ eddie medduza*stavning*, inte direkt något som är behagligt. haha men vi tar igen det sen när vi har fest...

börjar smått ångra koffein intaget nu på kvällen,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0