2010

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Tog studenten och började Universitetet, samt började på ett nytt jobb. 

Har du några nyårslöften?

 Ohja! det vanliga, bli nyttig, njuta mer av livet, spara inte slösa. haha

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

 Nope men släktingar blev föräldrar.

 Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

 riktigt sucker på datum, men studenten glömmer man väl aldrig, och 1 december när jag flyttade hemmifrån är också ett datum att minnas.

Vad var din största framgång 2010?

 Att jag ensam började på ett universitet i en annan stad, det var en enorm vinst för mig, samt att lyckades få så underbara vänner därifrån.

Största misstaget?

 Att jag låter rädslor styra mitt liv, och att jag begränsat mig själv beroende på vad andra tycker och tänker om mig, no more!

Bästa köpet?

 men gud ingen aning, förmodligen byrån jag fyndade för 75 kronor, inte helt fel.

Vad spenderade du mest pengar på?

 Önskar att jag kunde säga kläder eller ngt mer viktigt, men tyvärr är det nog på att ha ätit mat ute.

Gjorde någonting dig riktigt glad?

 Alla i min omgivning har gjort mig glad i år, speciellt marcus.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

 haha enda jag kan komma på som absolut kommer påminna mig är "mikrofånkåt".

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

 För min del var det absolut ett bra år, speciellt om man jämför med helvetesåret 2009. Nej all cred till 2010.

Vad önskar du att du gjort mer?

 Jobbat mindre och rest mer, var knappt ledig en dag i sommras, hade varit skönt med lite semester.

Favoritprogram på TV

 favoritprogram? oj ingen aning, kommit massa nytt 2010? nej kommer inte på ngt.

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

 Hade världens hemskaste fyspass med Jonathan i skolan som gjorde att jag fick sådan träningsvärk att jag var tvungen att väcka marcus på natten för jag ville vända mig i sängen men klarade inte av att göra det själv. haha
På kvällen firade vi med alla vänner hemma hos marcus. riktigt bra födelsedag.

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

 Fyfan. min stil 2010 har varit så bekväm och tråkig och oinspirerande att det inte är klokt. ska verkligen bli ändring med det 2011, har dock varit mer intreserad av heminredning än kläder på sistonde.

Den bästa nya personen du träffade?

 Jag kan inte välja bara en, träffade många underbara människor genom jobbet jag började i sommras, och jag har träffat tjejerna i skolan som också är jättebra! underbart år med nya människor.

Något du lärt dig i  år?

Att det är viktigt att unna sig saker ibland och att när man är stressad bara släppa allt och åka iväg, innan studenten när jag var sjukt stressad tog marcus med mig till Gräsö, vi spenderade helgen där och sen har man ny energi. åk bort nån dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0