lördag

Min lediga helg påbörjades med att ta en tripp till Marcus stuga, var nästan lite mysigt att det har ösregnat hela natten, så vi har kollat på massa filmer och bara haft det jättemysigt, påväg hem svöngde vi förbi bobban och ronjas nya lägenhet och passade på att träffa dem lite, och nu sitter jag här själv. marcus och fredrik är nere på stan och jag har fått ett städryck och städar ALLT. blir skönt sen.

Jag vet inte vad som händer ikväll, känner att min kropp inte pallar en utgång, jobbat i sträck sedan förra fredagen och nu nästa vecka ska jag jobba sex dagar på raken, måste ladda upp batterierna lite känner jag, men vi får se hur det blir. Nu ska jag fortsätta städa till IN FLAMES.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0