jag hade enormt tråkigt,

Ditt namn? Jessica
Födelseår? 1991
Hur lång är du? 178 
Spelar du något instrument? ohnej
Dina första tankar när du vaknar? vad är klockan?
Är du hungrig? nej inte speciellt
Vart befinner du dig just nu? hemma hos mina föräldrar
Biter du på naglarna? nja, river snarare
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? olika
Är du bra på? jadu, att säga vad jag tycker
Har du några husdjur? neej
Är du singel? absolut inte
Vad heter din farmor och farfar? Mona och Pelle
Vem vet mest om dig? Marcus, solklart
Vad vill du ha just nu? att morgondagen ska vara över
Ditt mål i livet? att uppnå precis det som jag själv vill, oavsett!
Rädd för? mörker
Har du någon vän du känt i 10 år? absolut
Har du körkort? jaa
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Jasmine
Pepsi eller Coca cola? Pepsi
McDonalds eller Burger King? McDonalds
Sjunger du? nope
Vill du gifta dig? såklart
Är du en hälsogeek? tyvärr inte 
Kommer du överens med dina föräldrar? absolut 
Din hårfärg och frisyr? Brunt, strax nedan för axlarna
Skorna du hade på dig idag? svarta sandaler
Grönan eller Liseberg? Liseberg, går inte ens att jämföra
Vad sover du i? allt
Kläder du hade på dig idag? jeans och vit blus, mot kvällen jobbarkläder
Favoritfärg på kläder? svart och vit
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? nya fräscha sommarkläder
För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? ingen aning, går i perioder 
Tatueringar du har? none
Piercingar du har? mage och öron
Har du glasögon? ska väl egentligen ha när jag läser
Hur ser din plånbok ut? stor och svart
Din perfekta Pizza? nja, inte så mkt för pizza, mer thai
Randigt, rutigt eller blommigt? blommigt
Favoritårstid? alla har sin nisch
Favoritmat och dryck? korvstroganoff och pepsi
Favoritdjur? katt
Favoritparfym? Viktor and rolf - Flowerbomb
Vad köpte du senast? Svarta kilklackar
Hur mycket pengar har du? allt som allt? ingenaning faktiskt
Hur svarar du i telefonen hemma? ah det är jessica
Hur svarar du i mobilen? hallå
Vem ringde du senast? Marcus
Sov du ensam inatt? Nej, bredvid marcus
Vem sov du senast hos? mig själv, annars Ivana
Vad gjorde du kl 08 imorse? sov framför en film
Vad gjorde du för 15 min sedan? satt här, tyvärr
Det sista du sa högt? jaa, godnatt
Det senaste någon sa till dig? Kommer du snart?
Vad har du druckit idag? Saft, vatten
Vad var det senaste du åt? riskaka
Vad är det för färg på din ytterdörr? brun 
Vad är det för väder hos dig nu? Ingen aning, mörkt 
Godaste glassmaken? choklad 
Sover du tungt? nej, vaknar av en nål som faller
Drömmer du mardrömmar? när jag somnar om på morgonen gör jag det
Favoritklädsel? tajts, skön tröja och stor halsduk 
Vad ser du om du tittar till höger? mörker
Vad ska du göra härnäst? sova antagligen
Humör just nu? nedstämd
Favoritgodis? choooklad
Sommarplaner? jobb, har redan haft min roadtripp med Marcus.
Hur många kuddar sover du med? Vi har 8 st i sängen och marcus använder två, så 6 st.
Morgon eller nattmänniska? Båda, tack och lov !
Har du dåligt morgonhumör? om jag blir väckt på fel sätt
Är du kittlig? ja på benen?!
Snarkar du? haha nej
Stjärntecken? fisk
Stökigt el välstädat? vill ha välstädat men är ganska stökig av mig
Längtar du mest efter just nu? marcus faktiskt,
Om du fick väcka någon från de döda, vem skulle det vara? Ola, no doubt. 
Vad väntar dig om 10 år? det vill jag inte veta, 
Saknar du någon nu?  ja, ola.
Snus eller cigaretter? inget
Vill du ha barn? klart 
Längtar du till din nästa födelsedag? nej inte speciellt, 21 är ganska menlös ålder
Är du snäll? jag hoppas det,
Är du blyg? inte det minsta
Tycker du att du har fin dialekt? jag tycker ju inte att vi västeråsare har dialekt, men mina kompisar i uppsala har andra åsikter om det, 
Favoritfärg? röd
syskon och deras ålder? bror, 18 snart 19
Klädaffär? H&M
Senaste skola? Uppsala universitet
Klass? svenska 1 grupp 1
Tycker folk du är snygg? nej det tror jag inte, dock räcker det med att M tycker det. 
Är du modig?  ja
Har du använt någon hårprodukt idag? schampo, balsam, dust-it,spray 
Har du bråkat med någon idag? nej
Vad har du för planer till helgen? Jobb och power meet 
Är du sugen på något nu? pasta
Har du kvar dina barndomsskivor? haha ja
Brukar du bada i sjöar om somrarna? neej
Brukar du läsa horoskop? nja, skummar ibland
Kan du baka bullar? Klart 
Bläck eller blyerts? bläck
Katt eller råtta? katt
Hund eller katt? katt 
Hur ser du ut idag? Just nu, blött hår, vit t-shirt med mjukisbraller 
Vem i din släkt pratade du senast med? Pappa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0