24 juni

Allt vällde över mig imorse när jag läste VLT, usch fyfan!!!

Jag var på Maxi i morse (07.00) med alla andra pensionärer. gud vad fullt det var. Iaf så tänkte jag passa på att handla till min och marcus midsommar middag ikväll. Men alllt gick fel, tappade iprincip allt jag tog i, ex när jag precis plockat klart potatisen så gick ena handtaget på påsen sönder och en 30 potatisar är på vift på golvet. Egentligen tycker jag inte att det är så pinsamt, men det blir väldigt drygt att springa runt på huk och plocka upp alla potatisar medan alla trängs för att plocka sina egna. kaos redan då!

Nu ska jag hem till Jimmie och Ida och äta jordgubbar i mjölk och njuta av den svenska sommaren. Ska jag vara ärlig gör det mig ingenting att det regnar, känns bättre att få sitta hemma och gräva ner sig i allting då.

Sen imorrn är det midsommar på jobbet, samma som förra året, mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0