Lördag

Nu har jag äntligen sommarlov, det trettonde sommarlovet i mitt liv, och om allt går som det ska kommer jag föralltid att ha sommarlov, det är ju inte helt fel faktitiskt.

Dock kanske jag inte ska kalla det sommarlov för jag ska jobba precis hela sommaren, jag känner bara att det är så skönt att jag älskar mitt jobb och mina jobbarkompisar det är det viktigaste. jobbar lite små pass fram till midsommar då mitt schema drar igång på riktigt. Så innan det ska jag och marcus åka på semester. Jag tycker det är lite konstigt att folk tappar hakan och undrar varför vi ska åka själva och inte med ngn? Det är ju skönt att inte behöva ta hänsyn till vad andra vill, sen har vi riktigt roligt i varandras sällskap. Vi ska packa bilen och sen bara ge oss ut på E18, inga planer om vart vi ska eller vart vi ska stanna, det är det som är själva grejen att allt kommer att vara så impulsivt, Men längs Västkustenn blire iaf.

Nu ska vi ner och klippa och färga oss sen blire bada och sola, känns som att det kommer bli riktigt varmt idag.

Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0