Dance

Godmorgon.

Idag är jag på riktigt bra hunör, jag vet inte om det är för att jag är ritkigt utvilad eller om det beror på att solen skiner och jag är ledig. Nu i april månad så kommer jag bara att gå i skolan tisdagar och torsdagar, det känns ju inte helt fel. dock har vi ju jättemycket litteratur som ska läsas men det är roligt att bara kunna vara hemma och sitta på balkongen och läsa den.

I lördags var det födelsedagsfest i Uppsala för en tjej i klassen, hon hade Disneytema och vi skulle klä ut oss därefter. Och eftersom nästan alla karaktärer har långt och blondt hår så valde jag Mimmi mus. Kan lägga upp fler bilder på det här nedan. Dock så var jag ju inte alls frisk utan gick på alvedon hela kvällen men det gick iaf.

Imorgon kommer underbara Sofia hem och jag lääängtar, Har varit borta frånmig i två veckor nu och det känns som en evigheet!

Bilder från i lördags





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0