Fredag

Fredag morgon och vad möts man av ? snööö.Det känns riktigt pissigt när man tittar ut och inser att det är snö, jag som börjat använda min skinjacka, och jag vägrar ta av den nu trotsar jag snön.

Jag vaknade upp och är otroligt lycklig idag, ska träffa mina Uppsala tjejer och äta lunch, det ger så mkt energi och jag trivs så bra med dom. helt underbart. Ska också till klassen som jag inte varit hos på en vecka. Så jag skiter fullkomligt i om det är snö för idag är jag glad.

Nejvisst ja, jag kommer nog deppa ihjäl mig ikväll för jag får veta tentaresultatet från gramatiktentan vilken jag vet att jag inte klarade för jag missade en hel del. så jag passar på att vara glad nu, haha

have a nice day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0