Fredag

fredag fredag och underbara fredag.
Vaknade 03.00 i natt och kunde inte soma om förrän 05.10, tyvärr stod klockan på 05.20 så var ju sjukt trött när den ringde.

Iaf så tog jag bilen till Uppsala idag eftersom det var tenta, tentan gick SÅDÄR men jag bryr mig inte som läget är just nu, bara göra om isåfall. Men efter tentan så ville jag unna mig ngt för den här tråkiga veckan fyllt av grammatik, så jag åkte ut till Ikea i Uppsala och shoppade, blev en impul hylla och en massa porslin,. kul!

Och nu är jag hemma hos mina föräldrar och bara myser lite, får se hur det blir med resan i helgen, marcus skulle jobba läänge idag så kanske blir nästa helg, vi får välla se, mig gåre ingen nöd på för då har jag en hylla att fixa med.

jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0