la la la la

Jag sitter och väntar på Marcus som fortfarande inte kommit hem från jobbet, jag lider verkligen med honom dom dagar hans arbetspass blir 07.00 - 20.00. usch :/. Önskar att jag kunde/orkade laga mat så att det är klart iaf men jag är helt slut i hela kroppen. men när jag var ner på ICA köpte jag en semla till honom som han kan glädja sig med iaf.

Vårt hem ser just nu ut som reklamen där en man sitter på kontoret och hela rummet är fullt av snorpapper. Det är en riktig bassilhärd här hemma, jag har dock samlat alla papper nu till marcus ska komma hem och jag fyllde en ICA-kasse full, skapligt äckligt.

Sista rycket med tentan får bli imorgon, jag lovade mig själv att inte sitta på fredagen, men det ingick inte i min planering att få 39 graders feber så det får helt enkelt bli imorgon, den ska inte in förrän 17.00 så det var ju generöst.

Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0