min lördag

Lördag och dagen har bara sagt swiisch.

Fick reda på tentan igår, bra och dåliga nyheter på samma gång, jag behöver inte göra omprov så jag kuggade inte helt, fick en rest som jag ska göra, då är det bara någon liten del som jag inte klarat och behöver alltså bara plugga på det. Jag är så sjukt tacksam att det inte blev omprov, verkligen jätteglad, hade nog inte orkat plugga allt det igen.

Marcus och jag har haft lite myshelg, vi lagar goda middagar och tänder ljus, idag ska vi dock enas om film vilket för oss verkar vara omöjligt. Så vi har löst det på det diplomatiska viset att vi väljer en var.

Nu ska vi ta tag i maten och lyssna på nostalgi musik från 90-00 - talet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0