My heart is refusing me

Jag blir uppriktigt ledsen, Känner mig så maktlös och det finns ingenting jag kan göra åt saken, åtminstonde inte vad jag vet själv. Livet är jävligt orättvist ska ni veta, riktigt jävla orättvist för vissa människor.

vet att jag skriver i gåtor och vet själv hur irriterande det kan vara men eftersom att så många fler har börjat läsa nu så tvivlar jag på att det bara är mina närmsta så då behöver man inte delge sig med allt privat, men allt är bara inte enkelt.

För att prata om ngt annat så funderar marcus och jag på att åka bort i helgen, bara komma bort och slippa alla måsten och sånt. känner att jag behöver komma bort ett tag, blir galen att bara tänka på alla skolgrejer och när dom är borta ur huvudet så väntar det tvätt och annat, nej nu ska vi bara bort och bara ha det skönt. destinationen är halvklar men inte riktigt bestämd än.

Nu ska jag åka till roliga Uppsala som för mig bara är laddat med skolångest, Inser nu även att jag råkade spruta på lite för mkt parfym, stinker, men det stinker iaf gott om man ska tänka positivt, för det gör vi ju denna ljuvliga tisdagsmorgon,.mums.

Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0