Onsdag

Alltid när jag sitter i någon slags telefonkö så sysslar jag med en massa annat under tiden, det gör att jag missar alla val man kan göra när man ska trycka på knapparna, så precis VARJE gång jag ringer ngt sådant så hamnar jag helt fel, inte så jättekul efter 15 minuters väntetid. haah

Igår skaffade jag kort på friskis, var och körde ett pass där och drog sedan vidare direkt till gymet, känns som det börjar flyta på nu, ska ner med lisa om bara några minuter nu . Sen ikväll blir det att träffa halva tjejerna från Uppsala, trevligt trevligt.

Fresten har jag redan hunnit göra dagens goda gärning, dom samlar in kläder till fattiga barn och lämnade en lapp i måndags att om man vill skänka så är det bara ställa ut en påse utanför dörren, så jag rensade ur mina kläder och skänkte till välgörande ändamål. bra att det finns eldsjälar som samlar in.



Nu ska jag se vart jag hamnade i denna tele2 kö, plats två just nu.

jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0