onsdag

Haha nej det var ingen julklapp, ojojoj nu gåre utför. haha ( se inläggen nedan)
Är hemmkommen från uppsala, nyss suttit i fyra timmar och tretat fonotik, såå ologisk , menmen. Vad gör man inte för en tenta? Men trot eller ej, just nu är det ganska kul att plugga faktiskt, ju mer man fattar desto roligare äre ju.

Och jag är så trött och less på tjejer, varför varför kan man inte bara vara trevliga och snälla mot varandra? varför sätta krokben och trycka ner någon som man tycker verkar ha för bra självförtroende. jag fattar det verkligen inte. Jag skulle aldigt i hela livet trycka ner ngn som är jätteglad eller faktiskt mår helt sjukt bra med sig själv, ska vi inte hjälpa varandra? alla säger att killarna sätter idealen på tjejerna och gör så att vi känner att vi måste prestera bra och vara så himla perfekta, men det är helt fel! det är tjejerna som sätter kraven på varandra. Vi kan inte ta att ngn är snyggare eller bättre, då måste vi trycka ner den människan eller få oss själva att må bättre. jag blir seriöst riktigt äcklad utav detta falskspel. och det blir inte bättre med tiden. uscha.

Iaf så är det bestämt nu att vi åker till helgen, om det nu inte skulle komma upp ngt jääääätteroligt här hemma.
Trots att man bor tillsammans så kan det vara skönt att bara få umgås själva i annan miljö. ska bli så skönt!
Nej nu ska jag sätta mig och fortsätta plugga så att jag har ngn ynka liten chans att faktiskt klara tentan. moha

Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0