på annan ort

Har sovit hos mamma och pappa inatt.
det var jätteskönt att få komma ut hit där det är knäpptyst utanför och allt är ett stort lugn.
Mamma och jag tog en långpromenad på kvällen som vi alltid gjorde förut. Nu när jag inväntar att åka så är det kul att se vilken skillnad det verkligen är på skallberget och tillberga, jag har redan hunnir sett tre harar som jagar varandra, en massa gamla lärare som går förbi och gamla tanter som jag alltid mötte påväg till skolan för fem år sedan.

Det här är mer jag. jag skulle nog inte må bra av att bo i typ sthlm eller ngn annan storstad utan jag måste ha det här lugnet för att ens höra mig själv. Inte alltid för då blir jag galen tillslut, men nån gång då och då.
Marcus och min lägenhet är jättemysig och faktiskt väldigt tyst så det är väl ungefär som här ute. '

nu ska vi se om atmosfären får mig att plugga.

jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0